S

Sickan

En fråga om avgifter vid tävling. När man tittar i proppar så står det avg 80 kr, E-avg 80 kr. Betyder det att det kostar mig 160 kr???

Detta är lika även på dressyren.

Sv: avgifter

Första summan är den som du betalar om du anmäler i tid.
Efter att ordninarie anmälningstid utgått kan du i vissa fall fortfarande efteranmäla och då kostar det den första summan + den som står under efteranmälningsavgift.

Sen tillkommer alltid ridsportförbundets "avgift" på 10 kr.

Så står det 80 kr under anmälningsavgift och du anmäler i tid så kostar starten 80+10 = 90 kr (som måste finnas på ditt TDB konto vid dragning av avgifterna)

Efteranmäler du blir kostnaden 80+80+10= 170 kr.

Liknande trådar

Tjatter Någon som gift sig på Drop in vigsel? Vi snubblade över info om att det ska hållas i en kyrka nära oss i sommar och det känns som att...
Svar
2
· Visningar
491
Senast: WBanna
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
2 422
Senast: Mia_R
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
12 151
Senast: Cambrie
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 183
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar