avelshingstar

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare juni_cool
  • Startdatum Startdatum
J

juni_cool

:)jag tycker om right on line i varmblodsaveln och järvsäfaks och steinlager i kallblodsaveln.vad tycker ni om för hingstar?

Sv: avelshingstar

Just nu har jag en Super Arnie-period :D Kallbloden har jag dålig koll på, men är inget hängivet järvsöfaksfan på avelssidan.

sen när blev steinlager kallblod :confused: haha... vilken bra koll...,

Jag älskar Fill V! ;) Hans psyke o temperament är det bästa jag vet hos en hingst. annars så gillar jag Valley Victory (han är ju pappa till Fill V, o jag har en avkomma efter Fill V, dock). Förut var det Speedy Crown, men han känns lite för "gammal" o dessutom vandrar han på Trapalanda.
När det gäller kallblodshingstar har jag inte så bra koll på.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under 18 år var Linda Rosenquist ett välkänt ansikte i trav-tv. Intresset för ridning har också alltid funnits genom livet – och för sju...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Gunnar
·
Foder & Strö Tjo, tycker mig ha läst här ibland att det finns ställen där man kan få specialkomponerat mineralfoder utifrån analys å behov; så bara...
Svar
9
· Visningar
477
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka