Halvvags genom fredagens traningspass kande jag att halva ovre delen av mitt ena ringfinger hade domnat bort. Jag tankte att det kanske berodde pa kylan och att det skulle ga over nar jag duschat, men sahar tva dagar senare ar det fortfarande likadant. Det borjar vid fingrets oversta led och darifran ar sedan den vanstra halvan av fingertoppen avdomnad. Det gor inte ont pa nagot vis, men kanns obehagligt nar jag anvander fingret och framforallt om jag kommer at just nere vid leden, da gar det ut som sma elekriska stotar i hela fingertoppen. Jag tycker ocksa att det liksom spanner och drar lite i hela vansterarmen och upp i axeln.
Traningspasset involverade en hel del tunga skivstangslyft, sa jag funderar pa om jag kanske rakat trycka till en nerv nagonstans. Bor jag vara orolig for det har, eller kan jag kora pa som vanligt och hoppas att det slapper om nagra dagar? Det kanns urlojligt att soka vard for en sketen halv fingertopp, och dessutom misstanker jag att det kan ta uppemot tva veckor att fa en tid pa min vardcentral (det ar vid sadana har tillfallen jag onskar att vi hade nagot liknande Kry det har landet!), sa jag tankte att jag skulle radfraga Buke och se om nagon har nagon slags input att komma med.
Traningspasset involverade en hel del tunga skivstangslyft, sa jag funderar pa om jag kanske rakat trycka till en nerv nagonstans. Bor jag vara orolig for det har, eller kan jag kora pa som vanligt och hoppas att det slapper om nagra dagar? Det kanns urlojligt att soka vard for en sketen halv fingertopp, och dessutom misstanker jag att det kan ta uppemot tva veckor att fa en tid pa min vardcentral (det ar vid sadana har tillfallen jag onskar att vi hade nagot liknande Kry det har landet!), sa jag tankte att jag skulle radfraga Buke och se om nagon har nagon slags input att komma med.