Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det får du veta när du skickat in 4 oríginal o 3 kopior till BukemaffianHur ofta får man eller ska man byta avatar?
va! är jag uteslutenn nu!Det får du veta när du skickat in 4 oríginal o 3 kopior till Bukemaffian
Hur ofta får man eller ska man byta avatar?
Ja du är helt klart fast med den bilden! Den är så otroligt bra och lätt att känna igenJag tillhör de konservativa och säger att det aldrig är ok för att man inte får förvirra andra användare ...
...vilket innebär att jag är fast med en katt med en melon på huvudet som Vira 13 år tyckte var superrolig den där gången för 16 år sedan
förlåt, jag har bytt mycket på den senaste tiden.Tror jag bytte till den här förra året? Gillar den då alla mina hästar syns, annars tror jag haft en på Alva ganska länge.
Har inte bytt på Buke så ofta däremot ett par ggr/år byter jag på Instagram. Helt enkelt för att jag känner för det. Men blir i hemlighet upprörd om andra byter. Jag är så där att jag avskyr när nåt ändras samtidigt som jag inte står ut om det aldrig förändras.