Aurora, Elitum, Alexis ...

Miran

Trådstartare
... och Tracking files. Varje gång jag startar min bärbara så dyker det upp säkerhetsvarningar om att jag har dessa och rekommendation att jag ska ta bort filerna.

MEN det här dök upp när jag hämtade hem mail under en minut på en dator utan virusskydd(nödlösning för att min vanliga dator var död) . Så då blev jag misstänksam.

För vem skulle varna när jag nu inte har något skydd. kanske vill de i stället lura mig att radera filer?

Hur ska jag göra? Vad är det här? Och hur får jag bort varningarna? (det kommer en för varje varje gång jag startar)

Hjälp!:eek:
 
Sv: Aurora, Elitum, Alexis ...

Jag har kört senaste versionen av avast! på den, men det hittade ingenting.
 
Sv: Aurora, Elitum, Alexis ...

Ett tips på program, eller programsamlare är :
HitmanPro. http://www.hitmanpro.nl/ .

Det finns X antal program för spyware trojaner etc..
Sidan är på tyska, vilket jag inte kan ett ord av (ein?).
Men det är ganska lätt att hitta endå, och självaste programmet är på engelska. Superduper! :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Känns som om datorn är en millimeter från att krascha och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Besökte en sida på nätet tidigare i...
Svar
7
· Visningar
1 317
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Sambon har en jobbmobil av märket jag skrev i rubriken. Fast jag skrev fel såg jag, k810i skulle det vara ;) Kanske 3 månader gammal...
Svar
6
· Visningar
1 353
Senast: Mynta2
·
IT & mobiler Igår när jag startade min dator dök det upp en liten ruta som meddelade att jag tycktes ha onödigt många genvägar som inte används, på...
Svar
5
· Visningar
1 145
Senast: Sparkling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp