Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kära Buke, finns ättika i stor flaska (helst 1 liter eller mer) att köpa någonstans? Min googling ger noll i resultat.
Jag skulle helst vilja ha 24%, men det kanske inte alls finns?Jag köper den här: http://www.mathem.se/varor/attiksprit/attiksprit-flaska-1l-winborgs. Den finns i de flesta mataffärer.
Sant! Jag använder det för att tvätta med, kan man tvätta med ogräsättika tro..?Duger ogräsättika? Det finns oftast på femlitersdunk.
Jag skulle helst vilja ha 24%, men det kanske inte alls finns?
Ja, jag köper Perstorps nu, men de går åt så himla fort och det känns som slöseri. Tänker att jag får använda dubbelt så mycket av den 12%, men det kanske inte gör så stor skillnad.Perstorp ättika finns i 24%, men jag har ingen aning om det finns i så stor förpackning som en liter eller mer.
Sant! Jag använder det för att tvätta med, kan man tvätta med ogräsättika tro..?
Sant! Jag använder det för att tvätta med, kan man tvätta med ogräsättika tro..?
Det är hundgrejerna jag kör med ättika, bara häller det i tvättbollen med flytande tvättmedel, kanske en halv dl till en maskin.Åh det här harjag funderat på att börja med! Hur gör du?
Kära Buke, finns ättika i stor flaska (helst 1 liter eller mer) att köpa någonstans? Min googling ger noll i resultat.