Att tänka på i LC:2

Sv: Att tänka på i LC:2

Är jag ensam om att gilla den långa galoppen på slutet:o...? Tycker oftast att det känns kattskit i traven så jag vill galoppera så mycket som möjligt för då kan jag båda rida och sitta snyggt-samtidigt:idea::angel:!

Sv: Att tänka på i LC:2

Jag gillar INTE den långa galoppen på slutet. Min häst vill gärna springa iväg med mig i galoppen änsålänge när det bara går runt fyrkanten:D
Det gick dock bra när jag red programmet igår.
Annars gillar jag programmet bra mkt bättre än Lc:1, saknar en förlängd steglängd i galoppen bara!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 163
Senast: Bison
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: linlar1
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 576
Senast: iNTOHiMO
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 185
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka