att ta ut licensen

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dr.pepper
  • Startdatum Startdatum
D

dr.pepper

hur lång tid tar det inna jag får min licens om jag betalar och skcikar in papper på tisdag skulle behöva den senast söndag då det äranmälning? är detta möjligt??

Sv: att ta ut licensen

prata med ditt sekretariat så får du reda på och dom kan ju få den att gälla fortare än vad brukligt är kanske..

dr.pepper skrev:
hur lång tid tar det inna jag får min licens om jag betalar och skcikar in papper på tisdag skulle behöva den senast söndag då det äranmälning? är detta möjligt??

Det går, men DU måste driva allt själv. Du MÅSTE ha färgerna Godkända, inregistrerade.. Ring upp o kolla, fråga vilka färger som är lediga om dina inte funkade så du får det in-reggat på engång.. Sen kan du låna någons "dress" om du inte hunnit få uppsytt en dress ännu...

Jag lyckades på måndag plocka ut licens, ringde på tisdag, ej gdk färg så dom valde ihop med mig över tel en färg o reggade in det.. På onsdagen anmälde jag ut! Så det funkar... om man har lite j*klar anamma :D

dettya är ju endast b-trnar licens. men med andra ord borde det inte vara omöjligt? (ska inte ha nån dress) vore guld isf.

dr.pepper skrev:
dettya är ju endast b-trnar licens. men med andra ord borde det inte vara omöjligt? (ska inte ha nån dress) vore guld isf.

Då borde det inte alls vara något problem. Men ring i morgon till till din bana och fråga status på dina papper/licens så hjälper dom dig säkerligen ;) Lycka till!

Och hur många sekretariat tror du har öppet i morgon på vår Nya helgdag??? ;)

Inte så många kan jag tänka mig...

/// ghost

ghost skrev:
Och hur många sekretariat tror du har öppet i morgon på vår Nya helgdag??? ;)

Inte så många kan jag tänka mig...

/// ghost

Hmmm... attans, jag tänkte inte så långt :D :D

Montéryttare skrev:
Hmmm... attans, jag tänkte inte så långt :D :D

Lätt hänt... Jag tycker det känns urkonstigt med en extra ledig måndag...

/// ghost

Senast ändrad:

ghost skrev:
Lätt hänt... Jag tycker det känns urkonstigt med en extra ledig måndag...

/// ghost
Men är man arbetslös, eller mellan två jobb som det kan heta :D så märker man inte dom röda dagarna riktigt hehe.. En vanlig dag i stallet :banana:

hej hej hoppas detg år bra jag tror dom bara kollar så uppgifterna stämmer så kan u få in licewns samma dag och betala sen å faktuuran kommer

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 461
Senast: KesoNeso
·
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
3 009
Senast: Freazer
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 093
Senast: Bison
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
914
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10