verkar vara riktigt svårt. Kikar på ponnyer mest hela tiden för att se vad som finns på marknaden. Varför låter man sitt barn skriva annonsen och sedan inte kolla upp hur det blir skriver? För mig ser en slarvig annons oerhört trist ut och får mig att tappa intresset direkt, och men slarvig menar jag att man skriver med förkortningar, stavar som det låter eller stavar helt fel. Punkt och stora bokstäver känner väl de flesta som gått skolan till...
Varför använder man klyschor som "kan gå riktigt långt med rätt ryttare" och sen sätter dit en värdelös bild på en lurvig två-åring som äter hö i hagen?
Varför sätter man in en annons på vintern med bilder enbart från sommaren -06? Evigheter sen...likadant på sommaren när man ser vinterbilder. Jag vill se NYTAGNA bilder som visar hästen i dagsform. Gärna länkar till film - men då ska det vara film som är mer än 8 sekunder och som går att se. Vissa är pinsamt dåliga, hade varit bättre utan film.
Varför sätter man ut en b-ponny som gått LD, LC och är född 92 för 58 000?
Men vad vet jag, hästarna säljs kanske ändå. Alla är kanske inte lika petiga som jag
Varför använder man klyschor som "kan gå riktigt långt med rätt ryttare" och sen sätter dit en värdelös bild på en lurvig två-åring som äter hö i hagen?
Varför sätter man in en annons på vintern med bilder enbart från sommaren -06? Evigheter sen...likadant på sommaren när man ser vinterbilder. Jag vill se NYTAGNA bilder som visar hästen i dagsform. Gärna länkar till film - men då ska det vara film som är mer än 8 sekunder och som går att se. Vissa är pinsamt dåliga, hade varit bättre utan film.
Varför sätter man ut en b-ponny som gått LD, LC och är född 92 för 58 000?
Men vad vet jag, hästarna säljs kanske ändå. Alla är kanske inte lika petiga som jag