Att lotta eller icke lotta.......

Trossnästösa

Trådstartare
Vad föredrar ni? Att bli bortlottad eller rida på två dagar? Pest eller kolera? :confused: Vi har 104 anmälda till trossnäs 21 maj, vi kommer inte ta emot efteranmälningar. Max för att ha flyt är 70start på endags (när det är dubbla ponnyklasser). Funderar på om vi ska flytta ponny debutanten till fredagkväll (dressyr+banhopp). Det är mest lokala förmågor samt såna som begärt uppstallning så det borde inte ställa till så mycket för rytttarna. Eller skall vi lotta bort 35 stycken. Det är ett sämre alternativ tycker jag, skulle själv inte vilja bli bortlottad (Elvis ska gå sin 2:a start i 90). Det var illa nog förra midsommar när jag var tvungen att neka en jättego gotlandstjej att efteranmäla sig för vi hade fullt. :crazy: Kul att det är så många som vill komma till vår lilla avkrok, ett 10 tal norskar kommer oxå.

Sv: Att lotta eller icke lotta.......

nej lotta inte bort, lotta helldre de som ska rida dressyr på fredagen!

Så kan man då som ryttare avanmäla sig utan kostnad så kanske ni får ner antalet ekipage ändå.

Det blir debutant ponny på fredag kväll. De får rida både dressyr och hoppningen då och terängen på lördag. I och med våra 46 uppstallningar (som jag ska försöka hitta plats till nu) så är det rätt fiffigt att ta ut veterinären på fredag kväll ändå (även om jordbruksverket har gett sig den på att skinna ryttarna) så blir det förhoppningsvis bra flyt ändå. Självklart får de som inte kan avanmäla utan kostnad. Skönt, att det löser sig så vi slipper lotta bort folk, när vi äntligen har lyckats dra ekipagen till vår lilla avkrok :banana: Nuska jag snabba mig att få ut meddelande till ryttarna, startlistor kommer inte än på några dar, men så ryttarna får veta att det kommer vara ponny deb på fredag.

:bow: till er som inte lottar bort. Det är det tråkigaste som finns, särskilt när man har planerat att åka långt.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka