E
Estelle
ska jag ta betalt eller ska hon betala mig för att få rida ? hästen kommer att stå hos mig och hon jag betalar allt..jag har tänkt att hon ska rida ca 2ggr i veckan + tävla. Anledningen är egentligen att hästen är rätt svår och jag klarar inte tävlandet själv och vi kommer inte överens i hoppningen..altså jag ska sälja henne men vill ha mer pengar än om jag säljer henne som det är nu. Tjejen som ska rida är min kompis som är välldigt duktig och har tävlat höga klasser men hon har inte råd att ha egen häst. JAg tror att hon bara tycker att det är kul eftersom hon har möjlighet att utveckla och hålla igång sin egen ridning genom att rida min..men hur ska jag göra med ekonomin då ? ska hon betala nåt ? ska jag betala henne ? (vilket iofs inte känns så aktuellet eftersom jag redan betalar en dyr stallhya och hon kommer ju rida mkt)....? tycker ni att jag ska betala tävlingarna och träningarna åt dom ?
kanske ska säga som så att om jag sedan lyckas sälja henne för ett pris som jag är nöjd för att hon har utvecklat den i hoppningen så får hon ett par tusen av det ?
känner mig som sagt osäker i denna fråga, skulle ni vilja hjälpa mig ang ekonmin ? skulel bli jätteglad !
kanske ska säga som så att om jag sedan lyckas sälja henne för ett pris som jag är nöjd för att hon har utvecklat den i hoppningen så får hon ett par tusen av det ?
känner mig som sagt osäker i denna fråga, skulle ni vilja hjälpa mig ang ekonmin ? skulel bli jätteglad !