att hoppa med gammal kanin

S

sehå

min kanin är nio år.. jag hoppar med honom. mest med mina kompisar..men jag skulle vilja hoppa officiella tävlingar med honom. han hoppar då såklart lätt klass. är det för sent att tävla honom

hn är jätte pigg o glad :)

Sv: att hoppa med gammal kanin

om han är så pass pigg som du säger så kan du ju alltid testa! :)

Fast det skulle inte förvåna mig om det finns en övre åldersgräns.. det finns ju till och med det på utställningar.

tror inte det.. läste en sån kanin hoppnings bok att det gick med gamla kaniner men inte sånna som suttit i bur hela livet

jajja får iallafall testa =D

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 751
L
Hundhälsa Dethär kanske är en lite konstig fråga! Men jag har en hund som är nästan ett år. Han är världens gladaste och snällaste hund och...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: LiviaFilippa
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 121
Senast: Rosett
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 975
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur