Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns en bild på en flappsko i PG/Flappsko-tråden, kolla där. Är det så att du väljer ett sådant beslag så ska det inte se ut riktigt så som på bilden. På bilden ser du var tåskon slutar i förhållandet till plastsulan.Kokopelli skrev:Har ingen aning om denna flappsko men ska genast kolla runt.
Kokopelli
Mynta2 skrev:Är din häst plattfotad ???
Forts på egen svar till Sissu. Om det nu mot förmodan skulle bero på överväxt (jag är inte 100% vad du menar med det) vad är boten?Kokopelli skrev:Nej, jag tror faktiskt inte att det beror på att de är övervuxna.
Gammeln skrev:Det finns en bild på en flappsko i PG/Flappsko-tråden, kolla där. .
Jodå det finns ettor men ibland får man ta ett nummer större och sedan skära till flappen så den passar hoven. Att raspa till hoven för att passa flappen ska man akta sig för. Flapp är perfekt för traktrånga hovar. Lägg ut flappen ordentligt vid trakterna, de kan ju inte trampa av sig den eftersom flappen bara viker sigKokopelli skrev:Min häst har minifötter . Finns det flapskor för 1r?
Vänligen Kokopelli