Du är helt fantastisk!Dags att börja rida
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är helt fantastisk!Dags att börja rida
Dags att börja rida
Dags att börja rida
Du är helt fantastisk!
Tack!Superstort grattis!
Men gulleMinns när du startade den här tråden, fasen vilken kämpe du är! Så glad för din skull, blev tårögd nu pga rörd
Tack!Grattis tjejen! Du är en riktig kämpe. Så imponerad av dig.
Men gulle
Var tvungen att kolla bakåt och ser att tråden har 6 år på nacken nu. Herregud!
Tack!
Så lång. Ja det är ju inte riktigt klokt. Tänk att du alla dessa år kämpat. Det är länge och du har haft ett mål och nått det. Inte många orkar hålla på så länge. Stor applåd för din uthållighet.Men gulle
Var tvungen att kolla bakåt och ser att tråden har 6 år på nacken nu. Herregud!
Tack!
Det är ett tag ja!Så lång. Ja det är ju inte riktigt klokt. Tänk att du alla dessa år kämpat. Det är länge och du har haft ett mål och nått det. Inte många orkar hålla på så länge. Stor applåd för din uthållighet.
Och jag blev i torsdags ok:ad och uppsatt på väntelista för op, så inom 3 månader bör min resa starta! Tack för pushenDet är ett tag ja!
Jag har inte direkt orkat jag heller, men har haft stor hjälp av er bukefalister
Men du har gjort jobbet själv. Jag är så imponerad.Det är ett tag ja!
Jag har inte direkt orkat jag heller, men har haft stor hjälp av er bukefalister
Grattis! Det kommer att gå jättebra.Och jag blev i torsdags ok:ad och uppsatt på väntelista för op, så inom 3 månader bör min resa starta! Tack för pushen
Oh, spännande! Heja!Och jag blev i torsdags ok:ad och uppsatt på väntelista för op, så inom 3 månader bör min resa starta! Tack för pushen
15 kg är inte så enkelt det heller! Själv har jag ju min operation att tacka. Visst kunde jag gå ner innan men jag la ju bara på mig direkt igenMen du har gjort jobbet själv. Jag är så imponerad.
Själv klarar jag inte 15 kg ens.
Men du är väl också opererad precis som @gul_zebra? Ni m fl har ju gjort ett stort jobb själva som lyckats gå ner i vikt även om ni haft hjälp av operationer.Men du har gjort jobbet själv. Jag är så imponerad.
Själv klarar jag inte 15 kg ens.
Operationen verkar inte ha någon effekt på mig längre 3 år senare.Men du är väl också opererad precis som @gul_zebra? Ni m fl har ju gjort ett stort jobb själva som lyckats gå ner i vikt även om ni haft hjälp av operationer.