Att fortsätta lära in...

S

sante

NU har jag lite smått kännt att jag kommit längre och längre ifrån ridningen och befinner mig mest på marken!?
JO det har blivet så med byte/ ändring av sadel, men nu vill jag komma igång på allvar!
Har någon här tips på nån instruktör som lär ut akademiskt som man kan bo hos i nån vecka eller två för att komma igång och lära mig mer?
Nån som ni varit hos och kan rek?

Inte för långt, inte för dyrt...

Sv: Att fortsätta lära in...

Christina Drangel eller Hanna E nånting på Gotland. Har inte varit där själv men starkt funderat på saken. Just i Skåne vet jag inte riktigt det är lite långt bort från mej ;)

Du kan kolla Stengården i Danmark, där Bent Branderup håller till. Tror de har vanliga veckokurser också. Annars vet jag inte så mycket här nere i södersta Sverige. Det är Gotlands-Hanna då, men hon håller också helgkurser strax utanför Helsingborg flera gånger om året. Kolla deras hemsidor. Det är lite instruktörstorka just här nere, tycker jag!

Haha ovanligt att det är "ni" som har instruktörstorka ;) annars brukar det vara stor brist på bra instruktörer i Norrland, men inte just i Akademiskt..

Liknande trådar

Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 904
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 136
Senast: cassiopeja
·
Träning Jag har problem med min häst som är dåligt musklad och blir springig (går/springer snabbt och slarvigt så att hon nästan snubblar) när...
Svar
8
· Visningar
1 751
Senast: Efwa
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 933
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar