Att få illern rumsren?!

D

DeStRoYa

Hur?? Hon vet att hon ska gå på lådan och det gick bra ett tag förut men nu bryr hon sig inte längre..hon vet att hon ska gå där och låssas ibland när man sätter henne där..har haft den på olika stället men inget funkar om hon bajsar i ett hörn å man ställer lådan där så byter hon hörn..tidningar funkar inte heller! Det är såhär i hennes rum bara..i resten av lägenheten går hon på tidningarna eller i en annan låda...oftast..när hon hinner..men hon är ju i sitt rum på nätterna å halva dagarna?! Någon som har erfarenhet?

Sv: Att få illern rumsren?!

Har ingen erfarenhet av illrar, men jag har ett rätt dyrt tips: sätt toalådor i alla hörnor! :D Mina råttor slarvade med att springa på lådan när de var lösa i lägenheten, så jag satte ut flera lådor så de verkligen inte kunde missa dem. ;) Det är iof billigare när det gäller små råttor, att köpa större lådor för x antal hörn blir ju ganska dyrt. :crazy:

Liknande trådar

Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 389
Senast: Kaching
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 455
Hundavel & Ras Jag går i hundköpartankar då jag snart kommer bli klar med min utbildning. Problemet är att jag inte verkar hitta ”min” ras även om jag...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
9 940
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar