Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi väntar ett föl i år och jag vet ju inte om det blir sålt. Vill inte stå med osålda unghästar.
Samma här!Inte jag heller. Jag väntar två föl och jag är också livrädd för att stå med massor av hästar.
Jag kommer börja sälja av mina som jag har asap
Jag har faktiskt ingen aning. Tänkte endast betäcka en häst oavsett men alltså så himla kul är det inte om det blir ett överskott av hästar. Så ja får fnula på sakenHur går era tankar kring detta? Tror ni fölen går att sälja? Jag själv känner mig mycket tveksam att betäcka om i år. Tycker det kan vara svårt annars men om börsen fortsätter falla tror jag det kan bli omöjligt att sälja hästar.
Ja alltså det beror ju på? Mina ston kan ju gå mer/mer regelbundet/längre om de inte betäcks. Jag har iofs inte avel som främsta intäkt utan mer ”vid sidan om” typJag kommer betäcka alla jag hade tänkt. Problemet just nu är väl huruvida man får skick eller ej.
Det är mycket dyrare att ha stona tomma enligt min mening.
Ja alltså det beror ju på? Mina ston kan ju gå mer/mer regelbundet/längre om de inte betäcks. Jag har iofs inte avel som främsta intäkt utan mer ”vid sidan om” typ