Att anstränga sig

Jag känner inte att det är värt att anstränga sig. För det lönar sig inte.

Och jag gör en massa fel och blir straffad för det, utan att få veta vad jag gjort fel. Påminner mig om när jag blev misshandlad för att jag gjort fel, men utan att få veta vad jag gjorde fel.

Borde nog isolera mig i en lägenhet. Aldrig mer gå ut. Aldrig mer försöka uträtta något.

Känner mig så fullständigt misslyckad.

Gissar att straffen rör sig om att du bannas? I så fall borde det väl komma en liten förklaring eller något rörande vad du gjort för fel? Annars kanske det är värt att ställa frågan?

Gissar att straffen rör sig om att du bannas? I så fall borde det väl komma en liten förklaring eller något rörande vad du gjort för fel? Annars kanske det är värt att ställa frågan?
Jag har frågat men inte fått svar. Är ett dygn sedan jag ställde frågan.Jag blir lika förvånad varje gång det händer för jag förstår aldrig anledningen.

Det är en i raden av Livet är en konstant pågående katastrof. Det är det ena efter det andra. Hela Jävla Tiden.

Jag vet inte vad jag ska göra. Livet är så fullständigt omöjligt på alla plan. Det ordnar sig aldrig. Det lönar sig inte att kämpa.

Jag har frågat men inte fått svar. Är ett dygn sedan jag ställde frågan.Jag blir lika förvånad varje gång det händer för jag förstår aldrig anledningen.

Det är en i raden av Livet är en konstant pågående katastrof. Det är det ena efter det andra. Hela Jävla Tiden.

Jag vet inte vad jag ska göra. Livet är så fullständigt omöjligt på alla plan. Det ordnar sig aldrig. Det lönar sig inte att kämpa.
Du var otrevlig, inte svårare än så

@Gunnar har ju förklarat att banning är automatisk efter x antal varningar, kanske var det vad som hände? Oavsett märks det att du har det jättettufft just nu och är i en ond spiral. Vården är nog de enda som kan hjälpa på riktigt.

@Gunnar har ju förklarat att banning är automatisk efter x antal varningar, kanske var det vad som hände? Oavsett märks det att du har det jättettufft just nu och är i en ond spiral. Vården är nog de enda som kan hjälpa på riktigt.
Jag har ändå ingen aning om varför det händer mig.

Vården kan inte göra ett skit. Jag har aldrig fått hjälp av dem.

Ringde psyk. Men de kan ändå inte göra något. Och jag har ändå inte råd att bli inlagd. Hemsk miljö där dessutom.
Men mår du så jävligt dåligt så behöver du läggas in, åk in, strunta i fakturan för nu. Det löser sig.
När jag gjort suicidförsök eller planerat lite för långt på det måste jag bli inlagd. Annars skulle jag inte leva längre.

Så är det riktigt jävligt, åk in innan du gör något dumt.

Nu har inte detta i den här tråden att göra egentligen.

När en moderator varnar går det ut ett standard-PM beroende av vilken typ av överträdelse det handlar om. I detta fall var rubriken Olämpligt beteende. I detta meddelande finns även en länk till inlägget det handlar om samt lite annan generell info.
Ofta kan inlägget vara borttaget, men i detta fall fanns det kvar då det var ett gränsfall.

Ibland finns det flera inlägg som är på gränsen och som leder till att det till slut känns som det behöver delas ut en varning.

Som skrivits tidigare, om man nyligen fått en eller flera varningar kan en varning för ett mindre övertramp leda till en eller flera dagars banning.

Tyvärr är det ofta så att den som varnas inte tycker att den gjort något fel, även om det ibland faktiskt kommer ett svar om att de förstod/förstår varför.

Jag svarade på TS PM med en lite utförligare beskrivning innan jag skrev detta.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 956
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
775
Senast: Tuvstarr
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
6 445
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 052
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama