Blueberry555
Trådstartare
Jag tränade mkt dressyr när jag var yngre, tills jag var 22 år, då fick jag en kraftig ätstörning. Jag slutade upp med hästar o försökte komma underfund med mig själv ist. Efter ca 2 år så skaffade jag mig min ögonsten o började med att rida in han, men jag kände direkt att allt var borta. All känsla, allt. Jag hade svårt att sitta ned i traven, att balansera upp mig, att vara följsam.
Vad hände här???? Nu efter 4 år så har jag fortfarande problem med detta, jag hittar inte takten o känslan längre. Jag ger upp väldigt fort. Jag har ju mina krav att jag ska vara så som jag var innan min ätstörning. Men den personen finns verkligen inte längre. Hur ska jag göra för att komma tillbaka? Jag vågar inte ta till tränare, för jag skäms så. Jag vet vad jag kunde o nu blir inget rätt
Ngn som har haft liknande problem?
Vad hände här???? Nu efter 4 år så har jag fortfarande problem med detta, jag hittar inte takten o känslan längre. Jag ger upp väldigt fort. Jag har ju mina krav att jag ska vara så som jag var innan min ätstörning. Men den personen finns verkligen inte längre. Hur ska jag göra för att komma tillbaka? Jag vågar inte ta till tränare, för jag skäms så. Jag vet vad jag kunde o nu blir inget rätt
Ngn som har haft liknande problem?