Inte_Ung
Trådstartare
Sök på nätet på "bob frisyr" så kan du se bilder på fenomenet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sök på nätet på "bob frisyr" så kan du se bilder på fenomenet.
Frisyren bob. Eller det var inte det som var frågan?
var tvungen att googla. Aldrig hört talas om en frisyr som kallas bob. Bob är ju kälke.
Bra att veta...silikonfritt glidmedel. Ger
Arganolja luktar inte heller, och finns massor av "rena", organiska arganoljor att köpa, vilket generellt är bättre än att köpa hårprodukter innehållandes arganolja, inte bara för luktens skull.Bra att veta...
Det är ju doftlöst och bra.
Jag vill verkligen inte ha något som luktar i mitt hår.
Mina lungor skulle ta det dåligt.
Tycker du inte? Jag kanske hade otur men den arganolja jag köpte som skulle vara ren luktar så starkt att jag inte kan använda den.Arganolja luktar inte heller, och finns massor av "rena", organiska arganoljor att köpa, vilket generellt är bättre än att köpa hårprodukter innehållandes arganolja, inte bara för luktens skull.
Tycker du inte? Jag kanske hade otur men den arganolja jag köpte som skulle vara ren luktar så starkt att jag inte kan använda den.
Det är det ju som jag har gjort.Varför inte klippa det riktigt kort och börja på ny kula? En liten pixie-cut!
Den jag köpte var arganolja för håret. Svindyr var den och helt oanvändbar pga stanken.Rå, oprocessad arganolja luktar för dj-ligt. Den som säljs i aromaterapiaffärer odyl är deodoriserad arganolja som inte stinker (jag fixar INTE den doften kan jag säga).
Sedan använder jag inte arganolja eftersom jag tycker den inte är så himla bra och verkligen inte värd sitt pris. Jag köper andra oljor som jag tycker är bättre till ett ok pris (bra oljor är aldrig billiga...).
The Ordinary argan oljan som jag har köpt kostade hm ca 80-90 kr på Åhlens eller Kronans. (rose hip seed oil 130 ca). Små burkar men man behöver inte jättemycket.Den jag köpte var arganolja för håret. Svindyr var den och helt oanvändbar pga stanken.
The Ordinary argan oljan som jag har köpt kostade hm ca 80-90 kr på Åhlens eller Kronans. (rose hip seed oil 130 ca). Små burkar men man behöver inte jättemycket.
Den luktar klart iffy men inte hialöst illa. Eller ganska illa men inte mycket eller vad man ska säga. Sedan tycker jag inte det luktar efter att jag satt det i håret.
Men som sagt rose hip seed oil luktar betydligt bättre (dock inte kanske underbart direkt, det är ju inte för lukten jag har i det i alla fall). Får studsa genom ett parfymmoln eller något om det ska lukta distinkt bra sedan antar jag.
Jag har bara använt en sort, kallpressad arganolja och den luktar ingenting (märkbart). Så jag har antagit att det är så generellt, men uppenbarligen inte då.Tycker du inte? Jag kanske hade otur men den arganolja jag köpte som skulle vara ren luktar så starkt att jag inte kan använda den.
Den här är nog inte det, men som sagt jag sa inte att den luktade gott utan mer acceptabeltNaturlig rose hip luktar inte speciellt gott... praktiskt taget all sådan som säljs är också deodoriserad till högre eller mindre grad Den används flitigt inom aromaterapi och jag har testat de flesta oljorna. Ren avokadoolja är ingen höjdare heller...
För min del satte stanken stopp i luftrören. Jag tänkte att det skulle försvinna efter en stund men jag fick tvätta håret för att få bort det. Jag minns inte vad den kostade exakt men det var ett antal hundralappar iallafall.The Ordinary argan oljan som jag har köpt kostade hm ca 80-90 kr på Åhlens eller Kronans. (rose hip seed oil 130 ca). Små burkar men man behöver inte jättemycket.
Den luktar klart iffy men inte hialöst illa. Eller ganska illa men inte mycket eller vad man ska säga. Sedan tycker jag inte det luktar efter att jag satt det i håret.
Men som sagt rose hip seed oil luktar betydligt bättre (dock inte kanske underbart direkt, det är ju inte för lukten jag har i det i alla fall). Får studsa genom ett parfymmoln eller något om det ska lukta distinkt bra sedan antar jag.
Samt Pob (political bob)och så finns del Lob (long bob)