ATG-klinik på solvalla?

_Runaway_

Trådstartare
Finns inte det? Läste en lista i en tidning över alla ATG-kliniker men där stod inte att Solvalla hade någon. Tänkte bara om det var så, eller omd et är så självklart att det inte ens behöver skrivas i tidningen??

Sv: ATG-klinik på solvalla?

nej , solvalla har ingen ATG klinik, men dom har ju Solvallakliniken :D ( ligger inte under ATG) ...såååå märkvärdiga är inte stockholmarna så dom inte skulle behöva skriva ut det :rofl:

Haha! Nä det tyckte jag inte heller (faktiskt). FASTÄN jag är Sthlm:are! Men då vet jag iaf! Tack

Solvalla är "eget". ATG har i Stockholm Täby och Södertörn (som är en filial till Täby). Plättlätt :)

löjligt att Stockhomare skulle vara märkvärdiga. Vi har lika mycke problem som alla ni andra i landet.
Vi får ex åka till Strömsholm om hästen skadar sig alvarligt en helg/kväll. Det är ju aldrig en vardag mellan 08-09 som hästen skadar sig, eller gör de de i Värmland? :cool:
Täby, Valla el Ulltuna kan du ta, lycka till

Liknande trådar

Foder & Strö Tjo, tycker mig ha läst här ibland att det finns ställen där man kan få specialkomponerat mineralfoder utifrån analys å behov; så bara...
Svar
9
· Visningar
459
Senast: WildHorse
·
Hästvård Jag har fastnat i en mentalt utmattande cirkel med hästen. Lång historia väldigt kort: Efter en omfattande sårskada för ca tre år...
Svar
14
· Visningar
1 337
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: valy
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka