Återigen wintec o griffin..

Tussilago

Trådstartare
Provade en wintec 500 dressyr på min häst, men röda järnet i (wide). Bomvidden tyckte jag var bra, men dock var sadeln för böjd. Är sen inne på en Griffin Haflinger Cob Dressyr. Kan en XW där motsvara bomvidden i wintecs röda järn?
Mycket annat som skall passa oxå, men att veta detta är ju ett steg på rätt håll.

Sv: Återigen wintec o griffin..

Precis den jag hoppades på skulle titta in här! Nu har han en Sigma, i vid bomvidd, o den tycker jag är lite smal. Funderar starkt på att testa en haflinger/cob till grabben..Tack!

Liknande trådar

Utrustning hur är wintec cair i passformen? Letar ny sadel o ser ofta dessa sadlar ute till bra begagnat pris. har dock ingen aning om hur de är i...
Svar
0
· Visningar
701
Senast: Ponylove
·
Utrustning Som så många andra sitter jag också fast i sadeldjungeln. Jag fick hem min häst (12 år, valack, 168 hög, 75% Trakehener 25% Eng...
Svar
5
· Visningar
1 974
Senast: ameo
·
Utrustning Ja försöker hitta en hopp och dressyrsadel till min häst då den han hade med sin när han kom inte alls ligger bra, till och med så illa...
Svar
6
· Visningar
2 138
Senast: Leansman
·
Utrustning Har hamnat iett läge där jag står och velar imellan wintec wide och Bates wide. Båda två heter New och är i dressyrmodellen. Har...
Svar
3
· Visningar
1 970

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka