Återbetalning vid strykning

Olympus

Trådstartare
Finns det någon ny regel som säger att man bara får tillbaka hälften av anmälningsavgiften vid strykning med veterinärintyg? Satt och kollade på min ekonomi på tdb och såg att jag vid två tillfällen bara fått tillbaka hälften av anmälningsavgiften där jag jag strukit mig med veterinärintyg.
Står detta i Gemensamma TR isåfall?

Sv: Återbetalning vid strykning

Litet knapplån, men vad händer med endagslicens när man har strukit sig med veterinär-/läkarintyg? Får man tillbaka sina pengar eller har man sponsrat SvRF med 150 kr?

Så fort licensen är kopplad till en tävling är den förbrukad oavsett om du startar eller ej av vad jag förstått

Kopplad till tävlingen blir den på likviddagen, då anmälningsavgiften dras

Om licensen inte blir kopplad då? Har hänt mig flera gånger, senast nu den senaste tävlingen jag är anmäld till. Jag löste endagslicens innan jag anmälde mig till tävlingen och betalade licensen på en gång. Nu är pengarna dragna för tävlingen men licensen är fortfarande inte kopplad. Har hänt tidigare också och eftersom jag löst flera endagslicenser när jag anmält mig till flera tävlignar, så har den kopplat licens nr 2 i listan till tävlingen efter. Och så har jag en som ligger okopplad hela tiden. Även efter att jag tävlat den tävlingen som den licensen var tänkt till. Räknas den fortfarande som förbrukad då?

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 157
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
13
· Visningar
1 375
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 668
Senast: Enya
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 812

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka