Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag fick stryka mig från en tävling i slutet av september, skickade in läkarintyg och har fått besked från klubben att avgiften kommer sättas in på mitt konto i TDB. Men hur lång tid får det ta?
Att pengarna ska betalas ut till mitt konto i TDB. Frågan är hur lång tid det är okej att det tar, alltså när jag ska börja dra det vidare åt något håll.
Det ska inte ta så här lång tid. Ring/mejla och stöt på igen och säg att du drar det vidare till förbundet om du inte ser pengarna på ditt konto å det snaraste.
Nu är jag inte ngn stjärna på just TDB, men det måste ju egentligen handla om att bara flytta pengar från klubbens konto till ditt, dvs några knapptryck. Stöt på igen är mitt förslag!
Jag råkar däremot vara en stjärna på TDB. De flesta klubbarna tar ut pengarna från TDB efter avslutad tävling och då blir det ju en liten process att flytta tillbaka till det kontot. Det är dessutom inte vem som helst i föreningen som har behörighet att röra pengar osv i TDB.
Absolut inte någon ursäkt för att det har tagit såhär lång tid för TS att få tillbaka sina pengar och jag tycker absolut att hen ska kontakta SvRFs kansli efter trettonhelgen om inte pengarna kommit in då.
Självklart ska både deltagare och arrangörer göra rätt, men det sitter människor på båda sidor och det tycker jag är lite skönt att veta, ibland. Man kan ju säga att TS har lite "kredit" hos den arrangörsklubben om hon skulle göra någon miss i någon framtida anmälan...
Fast jag har trots upprepade påminnelser fortfarande inte fått mina pengar, och någon "kredit" hos dem är jag definitivt inte intresserad av. Det är flera hundra kronor det rör sig om...
Hästmänniskan @lilsan
Upplever att du verkligen är kvar i hur en 17-åring resonerade kring häst. Lite "jag kan absolut allt tillräckligt bra för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.