W
wolken fee
Enligt enkät medlem - service paket.
Vid den senaste ordförandekonferensen på Elmia diskuterades hur medlemskapet för enskilda medlemmar i ASVH skall se ut i framtiden.
Man föreslog en medlems höjning till 500 kr men man föreslog också möjlighet att kunna välja till ett sk SERVICE PAKET.
Detta är förslagen vad ett service paket skall innehålla.
Avelsrådgivning.
Tidning/nyhetsbrev
Försäljning/marknadsföring tex aktioner
Salusajt på internet
Värdering/bedömning av din häst
Kontakt person på ASVH för salu hästar
Resor
Utbildning
Medlems rabatter (inträde, inbjudan, produktrabatter)
Och detta skall då förknippas med en viss kostnad, inget fast satt idag.
Men jag blev ledsen när jag läste denna enkät. Vad är det ASVH håller på med?
Detta sk service paket, dessa uppräknade punkter, trodde jag var en självklar utgångspunkt för vår huvudförening.
Avelsråd...Det är en av de viktigaste punkterna ASVH skall arbeta med gentemot uppfödarna och den enskilde. Vad gör man idag?
Tidningar/nyhetsbrev...Det skall automatiskt komma ut information till alla medlemmar.....
Marknadsföringen......Detta är ASVH största ansvar gentemot uppfödarna, lansera det svenska halvblodet utåt, vara språkkunniga, lägga ut en salu sajt tillhörande hemsida, se till att ASVH hemsida är tillgänglig för utlandet med språkval. En bättre reklam av vår häst.
Vad gör ASVH idag? Vad tycker Ni?
Är det meningen att vi uppfödare bara skall betala och inte få något tillbaka?
Vid den senaste ordförandekonferensen på Elmia diskuterades hur medlemskapet för enskilda medlemmar i ASVH skall se ut i framtiden.
Man föreslog en medlems höjning till 500 kr men man föreslog också möjlighet att kunna välja till ett sk SERVICE PAKET.
Detta är förslagen vad ett service paket skall innehålla.
Avelsrådgivning.
Tidning/nyhetsbrev
Försäljning/marknadsföring tex aktioner
Salusajt på internet
Värdering/bedömning av din häst
Kontakt person på ASVH för salu hästar
Resor
Utbildning
Medlems rabatter (inträde, inbjudan, produktrabatter)
Och detta skall då förknippas med en viss kostnad, inget fast satt idag.
Men jag blev ledsen när jag läste denna enkät. Vad är det ASVH håller på med?
Detta sk service paket, dessa uppräknade punkter, trodde jag var en självklar utgångspunkt för vår huvudförening.
Avelsråd...Det är en av de viktigaste punkterna ASVH skall arbeta med gentemot uppfödarna och den enskilde. Vad gör man idag?
Tidningar/nyhetsbrev...Det skall automatiskt komma ut information till alla medlemmar.....
Marknadsföringen......Detta är ASVH största ansvar gentemot uppfödarna, lansera det svenska halvblodet utåt, vara språkkunniga, lägga ut en salu sajt tillhörande hemsida, se till att ASVH hemsida är tillgänglig för utlandet med språkval. En bättre reklam av vår häst.
Vad gör ASVH idag? Vad tycker Ni?
Är det meningen att vi uppfödare bara skall betala och inte få något tillbaka?