Ise

Trådstartare
Hej alla kloka och erfarna!

Jag undrar hur sent i livet astma kan ”växa bort”. Jag är nu 15 år och har haft astma nästan hela livet. Jag tar kortison och långtidsverkande luftrörsvidgande morgon och kväll samt ventalastin vid ansträngning och behov. Vad tror ni, är det försent för astman att försvinna eller finns det fortfarande en chans?

Tack på förhand
Ise

Hej alla kloka och erfarna!

Jag undrar hur sent i livet astma kan ”växa bort”. Jag är nu 15 år och har haft astma nästan hela livet. Jag tar kortison och långtidsverkande luftrörsvidgande morgon och kväll samt ventalastin vid ansträngning och behov. Vad tror ni, är det försent för astman att försvinna eller finns det fortfarande en chans?

Tack på förhand
Ise

Min astma försvann successivt i 30-årsåldern. Numera tar jag ingen medicin alls.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej allesammans! Jag har börjat fundera på vad jag skulle vilja jobba med när jag blir vuxen då det börjar närma sig gymnasieval. Ett...
Svar
5
· Visningar
1 344
Senast: BusBarro
·
Kropp & Själ Min läkare, eller AT-läkaren på VC som jag var hos i våras och som sen sett till att jag fått göra en massa test (allergi och astma) för...
Svar
3
· Visningar
926
Senast: vallhund
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 465
Senast: escodobe
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 641
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka