MaRomer
Trådstartare
JAg behöver hjälp.. vill så gärna ha en åsna eller mula på foder i ett år och köpa den om allt går bra.. men jag kan inte så mycket om dem.. de är vel som hästar??!!. jag har både ett sto, hingst och valck som e mina så hästavana har jag. men vad behöver de som int hästar behöver?? kan man tex sko en åsna?? vet att det är en dum fråga men ingen verkar veta....kan man rida som en vanlig häst..2 timme om dan?? går de hoppa med?? dressyr??
jag är på jakt efter en "d-ponny" minst 6 år som jag ska ha med på en långritt. daglig utevistelse och motion lovas!! vaccinerad måste den vara.. ej hingst. det gör inget om den är "fet"...den måste vara snäll mot hästar och trafikvan..
känner du någon som har en att låna ut eller kan svara på mina frågor blir jag överlycklig!!!
//Malin
jag är på jakt efter en "d-ponny" minst 6 år som jag ska ha med på en långritt. daglig utevistelse och motion lovas!! vaccinerad måste den vara.. ej hingst. det gör inget om den är "fet"...den måste vara snäll mot hästar och trafikvan..
känner du någon som har en att låna ut eller kan svara på mina frågor blir jag överlycklig!!!
//Malin