Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker ju så också.Nej. Dom är ju rena.
De är inte livsmedelsklassade vilket kan vara ett problem.En på fb är så upprörd över att en annan använder askkoppar som matskålar till sina katter. Finns det anledning att vara upprörd? Askkopparna är diskade.
Måste keramik vara det?De är inte livsmedelsklassade vilket kan vara ett problem.
Är kattmat livsmedelsklassat?De är inte livsmedelsklassade vilket kan vara ett problem.
Haha - som den man som skällde ut mig för att vi serverade cider vid ett konstevenemang. Alkoholfri, eg. en sorts äppel-läsk.Endel är så roliga att de blir upprörda av askkoppar. Det räcker att askkoppen existerar. Jättespännande Jag har funderat på det där när jag har träffat på någon sådan och genomgående för de jag har träffat som har blivit så upprörda är att de ser rökning som en fruktansvärd last tagen direkt från jävulen själv. De bryr sig alltså inte om röken, far illa av den eller så (iallafall inte mer än vilken passiv rökare som helst, dvs. inget som händer direkt som det kan bli för en astmatiker) utan det är att någon brukar det hela som gör dem upprörda. Samma kategori människor är de som blir upprörda om spritflaskan står på bordet istället för på golvet
Ja den kan innehålla gifter i glasyren.Måste keramik vara det?
Den är förhoppningsvis inte giftig.Är kattmat livsmedelsklassat?
Men katten äter ju ur den.Är kattmat livsmedelsklassat?