Årsrankingen

FT_ryttare

Trådstartare
vad tyckte ni om den ??
rätt ordning.. ?
saknar ni någon?

själv sakanr jag Patrik kittel.. hans ritt i Falsterbo med pasteur :love: i Oslo med Heslegårds rubin ... :love:
kul att Ia blev årets komet.. :bump: :love: :bow:

Sv: Årsrankingen

FT_ryttare skrev:
vad tyckte ni om den ??
rätt ordning.. ?
saknar ni någon?

själv sakanr jag Patrik kittel.. hans ritt i Falsterbo med pasteur :love: i Oslo med Heslegårds rubin ... :love:
kul att Ia blev årets komet.. :bump: :love: :bow:

Jag saknade väl ingen direkt. Men jag tycker det skulle varit i annan ordning.. :smirk: :o
Saknade några på ponnyryttarna i hoppningen....

I senaste Ridsport (nr 1-05)

Tyckte listan var ganska ok faktiskt. Ingen överraskning precis :smirk:

Ja det var faktiskt lite konstigt att han inte var med, inte för att jag direkt saknade honom innan men nu när du sa det så började jag undra.

måste vart lite surt för Sofia Carlsson med Fredriksbergs Mozart att det var bild på Sara Henrietta Källström Bergström istallät för på henne... :smirk:
annars tycker jag att vissa ekipage var lite felplacerat...men men, inte jag som gör listan! ;)

Haha, ja, Sara fick ju vara med två gånger, taskigt. :crazy:

Jag tycker listorna för både ponny och storhäst var bra!

Läste i dagens ridsport att de helt enkelt råkat glömma Patrik Kittel och bad så mycket om ursäkt !

Liknande trådar

Hundavel & Ras Efter att ha suttit och tjuvläst här mer eller mindre konstant det senaste året (:o) hoppas jag på att kunna få lite råd själv. Både...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 757
Senast: jerseyko
·
Ridning Hej allihopa. :) undrar om det inte är några i enköpings, västerås eller strängnäs området som skulle vilja dra ihop en grupp ryttare av...
Svar
2
· Visningar
842
Hästhantering Jag har precis (läs i fredags :D), vid 37 års ålder köpt mitt livs första häst. Jag har ridit till och från sedan jag var liten, både på...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
12 299
Senast: Hellas
·
Hästmänniskan Jag har en kallblodstravare som jag älskar väldigt mkt! Han är en bra vän (om an något tjurig ibland) och hur go och snäll att hantera...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 342
Senast: ZaNdRoRiA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar