Arnes vinterbilder!

giowanna

Trådstartare
Här kommer lite nya bilder på Arne, och snön!

Tyvärr är de ganska mörka, för snön reflekterar..

Arne sitter lite motvilligt i snön (kolla in Safeline.halsbandet:D )
PICT0006_002.sized.jpg

http://galleri.icemy.com/albums/arne/PICT0006_002.sized.jpg

Arne väntar på att bli insläppt i varma huset:p
PICT0011_001.sized.jpg

http://galleri.icemy.com/albums/arne/PICT0011_001.sized.jpg

Arnes lite nyare ståbild, oxå mörk...
PICT0017_003.sized.jpg

http://galleri.icemy.com/albums/arne/PICT0017_003.sized.jpg
 
Sv: Arnes vinterbilder!

Hahaha:rofl: Känner igen fenomenet där man bara ser hundens bakdel, och avsaknad av huvud... :D

Sen när huvudet dyker upp, är det oftast helt vitt!:)
 
Sv: Arnes vinterbilder!

Tänker svara åt giowanna och mig själv när jag ändå håller på :devil: :angel:

giowanna har en dvärgpinscher (väldigt jättesöt sådan också) och jag har en pinscher, fd mellanpinscher. Tossiga hundar, de jag träffat iaf :D
 
Sv: Arnes vinterbilder!

Tack fjutten, du sa det bättre än jag skulle kunnat :D

Din tosse är minsann inte dålig heller!! Mkt fin! :love: Hur gammal? Tik eller hane?
 
Sv: Arnes vinterbilder!

Hej! Ett tips om ni ska fota era söta små pälstussar ute ller inne spelar ingen roll använd alltid blixt, även om ni tycker att det är jätte ljust ute. Det är speciellt viktigt om hunden sitter med ryggen mot solen. Jag har en pälstuss som bara älskar snö men han är lite större än era sötnosar.:D
 
Sv: Arnes vinterbilder!

Det är tyvärr inte jag som fotat mina bilder.. så jag kan inte ta på mig nåt, själv brukar jag alltid använda blixt :)
Jag fick bilderna från den killen som tog dom, men när de låg i min kamera, överfört från hans, så blev de jättemörka:crazy: Så jag var tvungen att red. i PS. Blev väl kanske inte så jättebra, men jag får skylla på att det var längesen jag hade bildredigering på schemat :angel:
Tycker att giowannas senare bilder var mkt bättre.

Men tack för tipset ändå :)
 
Sv: Arnes vinterbilder!

Lazy1 skrev:
Hej! Ett tips om ni ska fota era söta små pälstussar ute ller inne spelar ingen roll använd alltid blixt, även om ni tycker att det är jätte ljust ute. Det är speciellt viktigt om hunden sitter med ryggen mot solen. Jag har en pälstuss som bara älskar snö men han är lite större än era sötnosar.:D

Ja, har provat med blixt, men det var mulet, och mörkt. Med blixt ser Arne ut som en svart silhuett, eftersom snön reflekterar så mkt... Sen är kameran kass, får skylla på den! :)

Tack för tipset i alla fall, ska minnas det när jag har ny kamera :)
 
Sv: Arnes vinterbilder!

Visst är det härligt med en päls där det fastnar massa snö.....


Söta hundar, alla i tråden!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 050
Senast: Sassy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 734
Hundhälsa Det blir tyvärr lite diffust :o Både jag och sambon märker lite skillnad på äldsta hunden, schäfer/labrador, 7,5år. Han har alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 155
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp