ARN gav besked i hästärende

Sv: ARN gav besked i hästärende

Jag som trodde att det var andra instanser som behandlade sådana här ärenden, inte ARN iaf...

Har köparen missat att det är en levande individ han har köpt? Vilket djur/människa som helst kan bli aggressiv om den inte trivs med påtvingade flockmedlemmar på ny plats.

Har köparen missat att det är en levande individ han har köpt? Vilket djur/människa som helst kan bli aggressiv om den inte trivs med påtvingade flockmedlemmar på ny plats.

Men det är väl ett av de mest grundläggande problemen med konsumentköplag och köp/försäljning av levande individer. Vilket många köpare har svårt att inse utan har fått för sig att det bara är att reklamera allt som inte fungerar 100 %-igt utan att ens se sin del i det hela.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Emilias häst Agora fick inflammation i länden kort efter att hon fått en ny sadel inprovad. När Emilia vänder sig till sitt...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När Karins häst insjuknade i kolik och även senare fick tas bort, fick hon tre fakturor från Distriktsveterinärerna. Samtliga fakturor...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
463
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
827
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama