Argvet från RosemondHill!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Z

ZandraBson

Hallå!!
Jag har installerat Arvet från Rosemond Hill men har nu en fråga till någon som är bra på datorer...... Jag suger nämligen på datorer. När jag gör första banan på andra tävlingen, alltså banhoppningen så bara stängs spelet av efter att resultaten har visats efter banhoppningen.

Så kommer det upp någon error ruta som man måste klicka på ok. Vet någon varför? Och vet någon om jag kan ändra något program på datorn för att få fortsätta med spelet???
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Någon datorkunnig här? Jag har köpt det underbara gamla Arvet från rosemond hill. Det är från 1998, min dator från 2010 men...
Svar
17
· Visningar
4 642
Senast: labb
·
Z
  • Låst
IT & mobiler Hej. Jag håller på och spelar Arvet från Rosemond Hill. Men när jag har gjort första banan på andra spelet så stängs spelet bara av och...
Svar
2
· Visningar
1 189
Senast: Tjôta
·
E
IT & mobiler Hejs! Skulle installera Arvet från Rosemond Hill nu när jag är sjuk för o spela lite.. Har så oerhört tråkigt!! Det är en bränd skiva...
Svar
2
· Visningar
1 577
Senast: YlvaG
·
IT & mobiler Vi har två datorer. En laptop som alltid har krånglat och nu är hos datordoktorn för den stänger av sig hela tiden. Den andra är en...
Svar
5
· Visningar
996
Senast: oz_joj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp