Årets tävlingar

Heej!
Alla Hjo tävlinar
+ de flesta som är på Grevagården.

Som publik, hade gärna tävlat om inte hästen hade varit skadad.

Själv då?

:smirk:

April Show, Quarter-Tävla
SbWr Easter Parade, Paint/WRAS-Jobba
RPG Spring Slide,Quarter/NRHA/NSBA-Jobba
Tuse Creek, Quarter-Tävla
Åstorp, Paint-Jobba
Falsterbo, NRHA-Jobba
Swedish Championship, Quarter-Tävla
WRIS Quarter Show-Tävla
Danmark Kokkedal, Quarter-Tävla
Harvest Festival, Quarter-Tävla
Detta är i alla fall planen :smirk:
OM jag har råd :crazy:
Hmmm jag är inte publik någonstans, ev High Chaparall då. :D
Sen blir det lite Ride Camp också :d

Monke :)

Ja det blir ju själv klart de hemma på gården (Hjo) och sen Chappen tävlingen,tror att jag skall upp till stockholms AQHA,APHA,WRAS och själv klart på de som är på greva....
Fast April show blir jag nog bara publik... fast killen kanske skall starta!!!!

Dålig planering än så länge :smirk:

Förhoppningsvis tävla i Perstorp i maj, Falsterbo och Wilhelmsborg i juli, Greva i augusti och oktober plus ett antal mer säkert :banana:

Malin

min första tävling blir nog roslagsstoppet, sen stockholm horse show, agha enköping enkelshow,strängnäs b tävling, hoppas på att arab SM blir av isåfall den också samt WRAS SM och hemaklubbens c Tävling i Augusti....om allt går som det ska och pengarna räcker till så är mina planer så här.

Kanske vi ses på nån tävling då.... :bump: :banana:

D-tävling i Nacka 15 maj
Ev. träningstävling i Ösmo 29 maj
Nävekvarn D + C 5-6 juni
TWRS 12 juni
ev. om det blir något Arab-SM

Sen ska jag åka och kolla på Ranch Horse på High Chaparall 3-4 juni. Stuga är bokad!

Om jag är kvar här nere i Augusti så tänkte jag åka och titta på Hjoko iallafall.

MVH/ Stefan

Den i Nacka ska den grå westernponnyn i stallet till om det går bra på lördag. Då har jag ju dubbel anledning att åka dit :)

Åh. Då måste jag träna ännu mer nu om det blir så bukefalos-besök också! :)

Liknande trådar

Tävling Hur gör ni utseendemässigt med era hästar innan tävling? Duschar ni de? Gör ni något speciellt? Skriv gärna vilken gren ni tävlar i 🥰
Svar
8
· Visningar
832
Senast: Freazer
·
Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
339
Senast: Blyger
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: Ketrawzc
·
Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 161
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar