Årets buketravhäst 2008!

Karros vantar

Trådstartare
Såg i Grattistråden att Tosca du Ling föreslogs som Årets Bukehäst. Vi kanske borde starta en omröstning och ha lite nomineringar?!

Mina förslag på nomineringar är:

Tosca du Ling - har tjänat 341 500 kronor i år och krönte året med en V75-seger i lördags.

Ma Belle Joujou - Ghosts tant som verkligen har fått en nytändning i höst med V65-seger.

Karma Zet - Lines häst som har gjort det riktigt bra i år.

Hunter Brodde - Marthas häst som tävlat mot tuff konkurrens hela året och som var dunderbra när han vann på Färjestad i december med nio längder trots galopp. Bra även som trea på V75 senast.

Good Vibration E. - Tryggs härliga häst som också har tävlat bra i V75 i år.

Någon mer som borde nomineras (har inte gått igenom grattistråden, så jag är pinsamt medveten om att jag kanske har missat någon?! :o )

Sv: Årets buketravhäst 2008!

Ååååh va svårt ffasst jag såklart hejjar på Hunter :bump:

Men vi kan ju ha olika kategorier istället :idea:

Bästa treåring

Bästa tänd om gamla tant

Bästa leasinghäst

Bästa vinstrikaste

Bästa startart hela året

:banana:

fast vid närmare eftertanke så slår ju årgångloppssegrar och V75 segrar jäkligt högt så jag röstar på
Tosca du Ling

Lysande ide martha!
Flera kategorier låter helt rätt. Årets sto, årets kallblod, årets 2-3-4-åring osv
och årets sämsta också kanske haha, fast där platsar nog bara mina i år...:mad:
När man ändå är inne på kategorier måste vi ju ha med ryttare och kuskar också eller hur och tränare, skötare, ägare...
Jösses, det blir ju ett evighetsgöra bara att skriva ut alla kategorier. Då får det bli en årets skrivare för den som tar tag i det också :D

Fö så ska vi väl inte glömma Eject som varit bra och Aldermarin.

Hihi, vi får hitta på en kategori till samtliga så är ju alla vinnare :idea:

Hunter Brodde :love:

16029896.jpg

Hm.. Tosca du ling har ju gjort riktigt bra för sig i år!
Klart hon förtjänar att bli årets buketravare :banana:

Lysande ide martha!
Flera kategorier låter helt rätt. Årets sto, årets kallblod, årets 2-3-4-åring osv
och årets sämsta också kanske haha, fast där platsar nog bara mina i år...:mad:
När man ändå är inne på kategorier måste vi ju ha med ryttare och kuskar också eller hur och tränare, skötare, ägare...
Jösses, det blir ju ett evighetsgöra bara att skriva ut alla kategorier. Då får det bli en årets skrivare för den som tar tag i det också :D

Fö så ska vi väl inte glömma Eject som varit bra och Aldermarin.

Lite mer information om vad dessa hästar gjort iår:

Eject: 16 starter 3-0-3 med 140 550 kr intjänat

Aldermarin: 338 945kr intjänat, 2st V75-segrar, 4:e plats i SM, 3:a i Sleipners elitlopp & 2 6:e platser på Vincennes i Paris.

De flesta verkar rösta på Tosca, så även jag!

Några protester eller ska vi utse Tosca som årets travbukehäst?

*kl*
Jag måste ju rösta på Tosca du Ling efter det uppskattade tillskottet till julkassan när hon hjälpte mig få 7 rätt på V75:an! :bow::banana:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka