Karros vantar
Trådstartare
Såg i Grattistråden att Tosca du Ling föreslogs som Årets Bukehäst. Vi kanske borde starta en omröstning och ha lite nomineringar?!
Mina förslag på nomineringar är:
Tosca du Ling - har tjänat 341 500 kronor i år och krönte året med en V75-seger i lördags.
Ma Belle Joujou - Ghosts tant som verkligen har fått en nytändning i höst med V65-seger.
Karma Zet - Lines häst som har gjort det riktigt bra i år.
Hunter Brodde - Marthas häst som tävlat mot tuff konkurrens hela året och som var dunderbra när han vann på Färjestad i december med nio längder trots galopp. Bra även som trea på V75 senast.
Good Vibration E. - Tryggs härliga häst som också har tävlat bra i V75 i år.
Någon mer som borde nomineras (har inte gått igenom grattistråden, så jag är pinsamt medveten om att jag kanske har missat någon?! )
Mina förslag på nomineringar är:
Tosca du Ling - har tjänat 341 500 kronor i år och krönte året med en V75-seger i lördags.
Ma Belle Joujou - Ghosts tant som verkligen har fått en nytändning i höst med V65-seger.
Karma Zet - Lines häst som har gjort det riktigt bra i år.
Hunter Brodde - Marthas häst som tävlat mot tuff konkurrens hela året och som var dunderbra när han vann på Färjestad i december med nio längder trots galopp. Bra även som trea på V75 senast.
Good Vibration E. - Tryggs härliga häst som också har tävlat bra i V75 i år.
Någon mer som borde nomineras (har inte gått igenom grattistråden, så jag är pinsamt medveten om att jag kanske har missat någon?! )