Jag glömde jag gillade faktiskt Sabrina Dock vägrar jag se de nya avsnitten för jag tyckte säsong 1 var liksom "färdig"
Tappar lätt intresset så vill ha korta serier.
Tappar lätt intresset så vill ha korta serier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På cmoreVart finns den att få tag i? Läst alla böcker så den kan jag lätt tänka mig att se![]()
Jag gillade The Haunting of Hill House! Jag tittar otroligt lite på serier, de få jag tittar på är äldre/inte nya och lättsamma, men Hill House kunde jag faktiskt avsluta.![]()
Nu har jag sett Bodyguard. Jag gillade den redan 20 minuter in på första avsnittet när man redan blivit presenterad för 3 "coola" karaktärer som alla var kvinnortyckte om resten av serien också!
Ja, den serien är sjukt braHoly crap. Nu har jag sett klart Manhunt: Unabomber. Så grymt spännande och bra, baserat på det mångåriga dramat med Unabombaren som jag faktiskt minns (även om jag först förväxlade honom med Timothy McVeigh)
Ok!Ja, den serien är sjukt bra.
Titta på Murder Mountain också!
Murder mountain tycker jag också var superbra!Ja, den serien är sjukt bra.
Titta på Murder Mountain också!
Ja, jag började titta på den men orkade faktiskt inte titta klart ens på första avsnittet. Men syrran gillade den väldigt mycket vet jagOk!
Det finns nåt som heter Mindhunter, har du sett den?
Holy crap. Nu har jag sett klart Manhunt: Unabomber. Så grymt spännande och bra, baserat på det mångåriga dramat med Unabombaren som jag faktiskt minns (även om jag först förväxlade honom med Timothy McVeigh)
Jag är uppenbarligen inte @niphredil men jag tyckte om Mindhunter, snäppet mer än Manhunt: Unabomber faktiskt. Vill dock minnas att det tog några avsnitt innan jag blev fast.Ok!
Det finns nåt som heter Mindhunter, har du sett den?
När det känns som ett medvetet val, så måste jag säga att jag uppskattar den typen av estetik. Men då är det den gamla gotharen i mig som talar, som har en böjelse för skräckromantik och som ändå fängslas av Edgar Allan Poes tankar om den vackra döda kvinnan "The death of a beautiful woman is, unquestionably, the most poetical topic in the world." Ser det som ett större problem om det förekommer den typen av bilder i en serie som gör anspråk på en mer realistisk estetik, som i typ Happy Valley (som jag också älskar).Jamen det förstår jag. Det är dock hur offren visas jag reagerar på. Det är för estetiskt, för likt snygga tavlor.
I mina ögon är det ett jätteobehagligt citat, nöjer mig med att konstatera att vi tycker olika.När det känns som ett medvetet val, så måste jag säga att jag uppskattar den typen av estetik. Men då är det den gamla gotharen i mig som talar, som har en böjelse för skräckromantik och som ändå fängslas av Edgar Allan Poes tankar om den vackra döda kvinnan "The death of a beautiful woman is, unquestionably, the most poetical topic in the world." Ser det som ett större problem om det förekommer den typen av bilder i en serie som gör anspråk på en mer realistisk estetik, som i typ Happy Valley (som jag också älskar).
Absolut. Jag antar att jag emellanåt är lite ambivalent, men överlag är min syn på konst och estetik liberal och jag tycker inte att det som gestaltas behöver vara moraliskt eller etiskt.I mina ögon är det ett jätteobehagligt citat, nöjer mig med att konstatera att vi tycker olika.![]()