Året Summer Meet ( gamla Power Meet )

ainasoja

Trådstartare
Inatt började helvetet brakat loss i Västerås, bilarna väller in i stan och åker runt och spelar Eddie Medusa på hög volym.

Jag kallar det helvetet pga att jag får stå ut med burnande bilar, fylla, nedskräpning och förlorad nattsömn eftersom crusingen pågår några meter från mitt hus men jag ser även fördelarna denna träff är för många företagare i Västerås så jag klagar inte särskilt högljutt.

Är det någon från detta forum som åker till denna bilträff? Vad är det som lockar er att åka hit?

Inatt började helvetet brakat loss i Västerås, bilarna väller in i stan och åker runt och spelar Eddie Medusa på hög volym.

Jag kallar det helvetet pga att jag får stå ut med burnande bilar, fylla, nedskräpning och förlorad nattsömn eftersom crusingen pågår några meter från mitt hus men jag ser även fördelarna denna träff är för många företagare i Västerås så jag klagar inte särskilt högljutt.

Är det någon från detta forum som åker till denna bilträff? Vad är det som lockar er att åka hit?
Jag har aldrig varit där, men har råkat fastna i Hässleholm under power meet. Förstår att det måste vara jobbigt att bo i

Dit har vi inte varit, men vi åker gärna på bilträffar.
Förra helgen va vi till wheels i Umeå, och då pratade vi just om vilken plåga de säkert var för de boende....
Nu brukar ju crusingen bara vara ett par timmar, i umeå skulle det ta slut klockan 23, och i Sollefteå va stopptiden 23.59...
MEN...... jag förstår att de blir rörigt i stan mycket längre än så. :crazy:
Hade vi inte egen bil skulle jag säkert vara en av de som hängde i fönstren för att njuta av bilarna, men har man inte det intresset så kan man säkert vara riktigt irriterad på oväsendet.
De är väl som med andra stadsfester? De är tur att det bara är en helg....

* Jenny *

@kamomillo här slutar dom cruisa vid 3 på natten :wtf:

Deþ är ett helvete att bo mitt i skiten men det är ett bra evenemang för stan så man står ut.

Sedan kan man alltid välja att åka bort om man stör sig för mycket.

Jag lånar ut min lägenhet under helgen till systersonen och company som enbart är här för att supa.

Hade aldrig åkt 90 mil enkel väg för att supa och cruisa och det borde ju rimligtvis ävem finnas annat som lockar denna helg.

För det finns även fina och välvårdade bilar med på cruisingen. Men majoriteten i är fyllebilar.

Jag har aldrig varit där men i Norrtälje där jag är uppvuxen har vi årligen Custom bike show och American car show under två olika helger.
Deras festområden är dock nååågot utanför stan men ja, showen är mitt i smeten och cruising pågår hela helgerna.

Helt klart är knuttarna både trevligare och mindre nedskräpande än raggarna...

Min kollega åker dit i morgon.Ska be honom spela mycket och högt för dig :devil:.vad gillar du för musik ?.Han festar inte utan gillar att titta på bilar .Han berättade att ett äldre par hyrt ut sitt hus till några deltagare och själva dragit därifrån .Det första dom gjorde var att hissa en sjörövarflagga och sedan drog festandet igång .Grannarna vågade inte gå ut och dom fick sina bärbuskar både nerspydda och kissade på så det blev ett redigt sjöslag

Min kollega åker dit i morgon.Ska be honom spela mycket och högt för dig :devil:.vad gillar du för musik ?.Han festar inte utan gillar att titta på bilar .Han berättade att ett äldre par hyrt ut sitt hus till några deltagare och själva dragit därifrån .Det första dom gjorde var att hissa en sjörövarflagga och sedan drog festandet igång .Grannarna vågade inte gå ut och dom fick sina bärbuskar både nerspydda och kissade på så det blev ett redigt sjöslag

Han får spela så mycket han vill. Jag är på annan ort under helgen och lånar ut mon lägenhet till festprissarna istället :p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Energirikt foder
  • Bildtråd
Tillbaka