Arabiska fullblod

W

Warhammer

Hejsan!
Är det någon som har en arab som du tävlar med?
Ska ni vara med på arab SM/NM utan för strängnäs på Näsbyholms stuteri den 22-24 juli lr någon annan klass som går då?
Här är propen ditt --->http://www.sahf.se/Proppar/05_SM_CUP.doc
Skulle vara kul att veta :)

Sv: Arabiska fullblod

Jag tävlar hoppning med min arab upptill LB... har inga planer på att åka dit men det skulle vara grymt kul!!

Vad krävs det för licens?

jag vet inte men jag har vanlig ponny licens...
jag ska vara med men jag vet inte om jag ska vara med i SM/NM klassen i hoppning kanske får höjd skräck....hahaha...skoja...

Min sköhäst Cherookee ska vara med och tävla i arab sm :) . Hon är höjdare på att hoppa :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Arabiska fullblod, jag vill veta allt. Ni som har, haft en eller ridit en arab, i vilka områden använde ni eran arab till? Distans...
Svar
4
· Visningar
1 468
Senast: MJLee
·
Avel Vi har ett äldre sto som gett väldigt fina avkommor. Vi har sagt att stoet inte ska betäckas fler gånger med tanke på ålder. Efter...
Svar
1
· Visningar
1 118
Hoppning Hej! I helgen ska jag tävla min första cup som går i LC. Jag har haft min nuvarande ponny i ett år och utbildat honom från att vara fel...
Svar
1
· Visningar
1 953
Senast: tuaphua
·
Dressyr Här kommer jag och lägger ut ännu en tråd. Dottern på 13 år söker en ponny att utbilda(även med hjälp av tränare) och sedan tävla med i...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 211
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar