Arabgaloppen på Strömsholm

B

BJÖRKIS

Någon som vet resultatet från arabgaloppen på Strömsholm? Kunde tyvärr inte åka, har sorg för tillfället då en av våra älskade hundar tragiskt gick bort häromdagen genom en tågolycka, snyft. Inte roligt att bli vittne till när ens djur omkommer, det enda positiva med det hela är att allt gick så fort så han kände inget, det gör mig mest tacksam. :cry:

Det var synd att du inte kunde komma, hade varit roligt att träffa dig.

Arab loppet fick jag inte heller se då jag i all hast fick slänga mig och sonen i bilen och åka hem till en skadad fölunge.

Hej resultaten har du fått av de andra men kika in på vår hemsida lag ut några bilder på araberna som deltog(har fler saknar du någon hojta till i gästboken så slänger jag in även dem)
http://hem.bredband.net/denemt/
mvh Elshacera :bump:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 118
Senast: Rie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 215
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 557
Senast: Ramona
·
Katthälsa Sorry för långt inlägg. Min älskade kisse och den mest fantastiska varelse jag någonsin fått lära känna fick somna in i somras. Jag bor...
Svar
1
· Visningar
1 132
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25