W
Wanilj
Skulle vilja veta vilka här ute som håller på med arabgalopp? Känner till bra jockeys som gärna startar araber osv...
Mvh Wanilj
Mvh Wanilj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan ju antingen välja mellan att gå amatörtränar kursen och ta licens eller sätta hästen i träning hos någon proffstränare.Wanilj skrev:Främst nyfiken på sporten och tränare mm...
Jockeyjoe skrev:Du kan ju antingen välja mellan att gå amatörtränar kursen och ta licens eller sätta hästen i träning hos någon proffstränare.
I vilket fall kan det ju vara bra att gå kursen för att påsåsätt få en inblick i sporten.
linafina skrev:Om man vill gå amtörtränar kursen, vart vänder man sig? Finns det någon sida där man kan läsa om hur det går till, kostar osv?
linafina skrev:Jag har anmält mig till den! Hoppas jag kommer med bara .
Tack för infon, men det känns som om jag har tusen frågor nu ! Jag får gå in och läsa nu!
Ninniw skrev:Har du frågor som du tror att vi kan besvara/diskutera här på forumet så skapa en tråd eller kolla bland gamla trådar som du kan söka band i nederkanten på våt forums 1a sida. Tveka inte att skriva i gamla trådar, då dessa ofta är mycket givande!
Lycka till!