Visst, jag har en kompis som kör med sina två araber (ett sto och hennes numera treåriga dotter) och det går alldeles utmärkt. De är jättemysiga körhästar!
:banana:

Jovisst!
Geshira (se bilden) är arab. Körde in henne själv och har tävlat upp till Regional Lätt. Om allt går väl i år så provar vi på medelsvår denna säsong.
Hon går allra bäst i maraton, älskar när det blir kluriga svängar och fart & fläkt.

Hingsten Elton är mycket körd och har inte bara tävlat "vanlig" körning utan även i Skogskörning och Brukskörning.

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
486
Senast: CaisaCax
·
Hästmänniskan Våra hästar har ju ibland hjärnspöken, och vi hästmänniskor också :rofl: ●Vilka hjärnspöken har du själv i din... 2
Svar
22
· Visningar
1 826
Senast: Kajsalisa
·
Hur viktigt är det för er att utbilda er häst själv? Jag har alltid ridit och kört in mina hästar själv och har fått till mina hästar... 2
Svar
22
· Visningar
1 414
Senast: animalasia
·
Hemmet Plötsligt går min diskmaskin, som installerades för ett halvår sedan, inte att öppna helt. Diskmaskinen var begagnad när den...
Svar
11
· Visningar
708

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka