Visst, jag har en kompis som kör med sina två araber (ett sto och hennes numera treåriga dotter) och det går alldeles utmärkt. De är jättemysiga körhästar!
:banana:

Jovisst!
Geshira (se bilden) är arab. Körde in henne själv och har tävlat upp till Regional Lätt. Om allt går väl i år så provar vi på medelsvår denna säsong.
Hon går allra bäst i maraton, älskar när det blir kluriga svängar och fart & fläkt.

Hingsten Elton är mycket körd och har inte bara tävlat "vanlig" körning utan även i Skogskörning och Brukskörning.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
843
Senast: Cattis_E
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
259
Senast: Lavinia
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 214
Senast: Derivata
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
341

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Senskada pga spark
  • WE-tråden

Omröstningar