Ginne

Trådstartare
Har hört att Arab SM i westernridning ska gå av stapeln 2-3 oktober på OKna Ranch, med tävling öppen för alla på lördagen. Prop ska komma på SAHF's hemsida, men var? Eller har den inte kommit än? Varfördå i såfall? Verkar vara i senaste laget nu. Nån som vet nåt? :confused:

Sv: Arab SM

Hej! det stämmer och sista anmälningsdagen var i går måndag, proppen ligger under "hämta filder" och klicka på filen western arab SM.den har varit ute ca 2 veckor
Själv ska jag också ner det ska bli kanon kul, men det värst var att alla sängplatser var bokade så jag får sova i transporten....hoppas det inte hinner bli nå snö tilldess. :rofl: :cool:
MVH Emelyne

Det var ju också typiskt, jag som har kollat då och då och inte hittat den, hittade den prexis innna jag läste ditt svar! Ja,ja, så kan det gå :crazy:

Ryktet säger dessutom att tävlingen kommer flyttas ytterligare en gång. Både datum och plats pga kvarka i Nyköpingsområdet!
Ring ansvarige och kolla om du inte kan anmäla dig ändå!

Arab-sm Flyttat

ARAB-WESTERN-SM 2004! FLYTTAD!!
Vi har flyttat Arab SM i Western till den 16 -17 oktober plats Örsundsbro.(mellan Enköping - Uppsala). Vi återkommer med mer info. i början på v.39
Mvh. Lotta Forsberg 08.57877861 / 08.560.40898 / 0708.106930

Plats: Ôrsundsbro.
Datum: 16 - 17 OKTOBER

På lördagen kommer det att vara D & C-tävling öppen för alla raser.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
13 726
Senast: Korven
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
691
Senast: cassiopeja
·
Islandshäst Hallå där ute! Jag har en liten fundering kring reglerna som gäller för Svenska mästerskapen som jag hoppas att någon kan hjälpa mig...
Svar
4
· Visningar
1 939
Senast: MalinE
·
Äldre Ja ni läste rätt, nu är det dags för Melodifestivalen igen! På lördag går deltävling 1 av stapeln i Malmö! :banana::banana::banana: Ni...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
11 407
Senast: AgentCarter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar