Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, jag såg den också. Men hur är passformen? Det såg inte så bra ut på bild men å andra sidan så satt ju hunden ned på bilden. Sen var jag inte så förtjust i nylonremmarna som går under magen. *rynkar åt näsan vad gäller nylon & djur*
Hittade en annan variant för ca 350:- men den såg ut att inte ge så mkt frihet åt bogen. Äsch, jag får gå och titta och ev. prova den som finns på Claes O. så får vi se hur den ser ut live.
Jag har köpt just den varianten. Tog en något billigare eftersom vi bara kommer att åka ett par ggr/sommar och därför inte slita den direkt mycket. Den sitter alldeles utmärkt på henne.
Handtaget på ryggen står det också att man kan lyfta hunden i, men när vi försökte så knakade det oroväckande när hennes 50 kg skulle hållas uppe
Men att hålla hunden uppe i vattnet funkar handtaget alldeles perfekt till, dom väger ju så mycket mindre då.
Hon plaskade och simmade och hade sig med västen på, och den satt faktiskt väldigt bra på henne.
Hehe, simma, vad är det? Sånt jobbigt håller inte jag på med
Vi tog lilla båten och åkte ut till båtklubbens egna ö och släppte dom där.. Dom sprang och plaskade i vattnet och min simmade lite efter pinnar och bollar. Det var SÅ skönt att bara kunna slappna av och låta dom göra vad dom ville, går ju inte direkt att rymma från ön
(Och jag måste ju säga att jag var SÅ stolt över min bebis när vi åkte båt för första gången!)
Hundavel & Ras
Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Hundavel & Ras Bekanta till ena grannen har en MAS... och det är ett litet kräk, helt ärligt. Det är en sådan hund som jag absolut inte går i närheten...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.