F
Fisa
jag skulle haft mens igår, ömma bröst som vanligt, kanske tydligare blodådror kan inte veta riktigt för jag brukar inte glo om det!
Ni som har fått mer tydliga blodådror, har det blivit JÄTTETYDLIGA eller bara lite mer framträdande? hur högt upp började de? mina syns en bit över brösten nu,
samtidigt funderar jag på om de kan synas mer pga av mina tits växer innan mens?
hade ni vanliga pre-mens flytningar, bara att mensen inte kom sen?
skulle ha köpt ett test idag med apoteket hann stänga innan jag kom hem
Igår hade jag ont, typ spänningar eller molvärk mitt i magen, sen kröp det uppåt, men jag var hela dagen spänd och öm i nedre delen av magen, är även svullen.
Ingen aning om detta har och göra med en graviditet, men man fantiserar ju kan det har vart mensverk? det har jag aldrig haft.
jag "känner" mig inte gravid, utan helt som vanligt.
vad tror ni?
Ni som har fått mer tydliga blodådror, har det blivit JÄTTETYDLIGA eller bara lite mer framträdande? hur högt upp började de? mina syns en bit över brösten nu,
samtidigt funderar jag på om de kan synas mer pga av mina tits växer innan mens?
hade ni vanliga pre-mens flytningar, bara att mensen inte kom sen?
skulle ha köpt ett test idag med apoteket hann stänga innan jag kom hem
Igår hade jag ont, typ spänningar eller molvärk mitt i magen, sen kröp det uppåt, men jag var hela dagen spänd och öm i nedre delen av magen, är även svullen.
Ingen aning om detta har och göra med en graviditet, men man fantiserar ju kan det har vart mensverk? det har jag aldrig haft.
jag "känner" mig inte gravid, utan helt som vanligt.
vad tror ni?