Är över en dag

F

Fisa

jag skulle haft mens igår, ömma bröst som vanligt, kanske tydligare blodådror kan inte veta riktigt för jag brukar inte glo om det!

Ni som har fått mer tydliga blodådror, har det blivit JÄTTETYDLIGA eller bara lite mer framträdande? hur högt upp började de? mina syns en bit över brösten nu,
samtidigt funderar jag på om de kan synas mer pga av mina tits växer innan mens?
hade ni vanliga pre-mens flytningar, bara att mensen inte kom sen?

skulle ha köpt ett test idag med apoteket hann stänga innan jag kom hem:cry:

Igår hade jag ont, typ spänningar eller molvärk mitt i magen, sen kröp det uppåt, men jag var hela dagen spänd och öm i nedre delen av magen, är även svullen.

Ingen aning om detta har och göra med en graviditet, men man fantiserar ju :angel: kan det har vart mensverk? det har jag aldrig haft.

jag "känner" mig inte gravid, utan helt som vanligt.

vad tror ni?

Sv: Är över en dag

Sådär är min kropp en eller ett par dagar innan mens.
En dag får den absolut lov att vara försenad.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Dräktig Ridgeback. Vi parade henne den 17,18,19 och 20 Oktober. Vi har hannen också och de har fått en kull för 3 år sen med 13 friska...
Svar
18
· Visningar
5 261
Senast: regina11
·
Kropp & Själ Vaknade strax innan kvart över 02 och kände hur det gjorde ont i mitt högra bröst. Men det tog en liten stund innan jag reagerade. Det...
Svar
11
· Visningar
1 291
Senast: gråvarg
·
Kropp & Själ Alltså jag är 42 år, har haft jättelite mens - så jag klarar mig med trosskydd i alla fall i 8 år nu. De senaste åren har jag inte haft...
Svar
11
· Visningar
1 775
Senast: Trissa
·
Gravid - 1år Snokat runt här i flera år utan att ha haft en användare innan men kände det var dags nu. Hur pass skengravid kan man bli egentligen...
Svar
8
· Visningar
1 359
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama