Är mina möjligen huskatter?

MissFideli

Trådstartare
Yoga lägger upp byxor
strykbrada.jpg

Yoga broderar
broderi.jpg

Yoga kollar mögel på duschdraperiet
badkaret.jpg

Abbie har koll på ekonomin
50lapp2.jpg

Abbie har dukat för fest
hmmm.jpg

Mor och dotter diskuterar inredning
prydnader.jpg

En lugn fredagskväll
gulliga.jpg

Det är tur att man har hjälp när man är ensam i hushållet :love:

Sv: Är mina möjligen huskatter?

Så fruktansvärt underbara! :love: Min Måns är mest i vägen vad gäller hushållet... :crazy:

Den första bilden på Yoga togs igår, det var lite småkrångligt att lägga upp byxor när hon låg där. Men skam den som ger sig :devil: :love:

Hi, hi. De är så söta dina katter. Här är Geisha rätt så huslig, hon diskar gärna tallrikar. ;) Pirjo är husets rörmokare, hon har koll på alla avlopp i hemmet. :D

Tack!! Dina är ju riktiga sötnosar också.
Mina diskar inte tyvärr, dom är ju kinkiga i maten som du vet. Jag önskar att jag fick dom att dammsuga, det vore underbart att komma hem till en nydammsugad lägenhet efter jobbet, utan att behöva göra det själv :angel:

Vilka söta gosnosar! :love: Mina flickor är faktist väldigt ohusliga, men så har strängligen uppfostrat dom till att inte vara på bord och dylikt. :angel: Mis brukar dock ha tvärkoll på droppandet i duschen!

ÅÅh vilka fina "hemmakatter"! Jag tror dina två damer vill visa dej hur mycket dom tycker om dej genom att "härma" dej o vara där dina grejor är...

Då måste mina föräldrars katt vara en kontorskatt :idea: För han ska minsann alltid vara med vid datorn. Och självklart helst PÅ tangentbordet. :love:

Mina katter hjälper också till hemma!
Alva hjälper mig att plugga patologi...
n545785428_206180_9835.jpg

Speedy "hjälper" mig att plugga patologi...
n545785428_206182_458.jpg

(shit, här märks mitt missbruk! :eek:)

Speedy pluggar igen vasken...
n545785428_206189_2087.jpg

Tänk om det vore så väl :p
Jag tror dom mest (speciellt Yoga) är ute efter uppmärksamhet. Vilket dom så klart får, bortskämda katter :angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka