Är min kanin frisk???

F

Flyer

Någon som har en aning om vad som kan ha hänt med min kanin? Så här ligger det till; min kanins skin är konstigt... när ja nyperi dt så har jag hört at skinnet skadirektbli slätt igen när släpper taget. Så är det inte hos min kanin. på låren och under hakan är skinnet jätte löst. det har det aldrig vart förut. och det känns som att han har överflöd av skin ungäfär. jag börjar bli orolig nu! Har han uttorkning eller vad? :confused: Bör jag åka till vetrinären? Och han är bara tre år! Jag har gett honom vatten i em spruta nyss och han blev genast lite piggare. Men det kan jag väl inte hållaa på o göra varje dag? Jag bör åka till vetrinären eller?:confused:

Sv: Är min kanin frisk???

Ja åk till veterinär. Låter som att han är uttorkad och det borde han vara av en anledning. Å in och låt vet vätska upp honom och kolla vad som kan vara fel...

Gå Till veterinären tycker jag det är säkrast
Ju flera dagar man väntardesto värre blir
sjukdommen (om det är någon sjuksom)
MAn vill ju inte att kaninen ska känna
för mycket smärta....
(om det har ont)
Så alla som läser detta om du väntar längre att gå till vettrinären desto svårare blir det att bota sjuksommen och man kanske inte
kan behålla kaninen eller vilket djur som häls!

Gå Till veterinären tycker jag det är säkrast
Ju flera dagar man väntardesto värre blir
sjukdommen (om det är någon sjuksom)
MAn vill ju inte att kaninen ska känna
för mycket smärta....
(om det har ont)

Så alla som läser detta om du väntar längre att gå till vettrinären desto svårare blir det att bota sjuksommen och man kanske inte
kan behålla kaninen eller vilket djur som häls!

Eftersom tråden skrevs för snart ett år sen så få vi väl hoppas att TS redan lagat kaninen..

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka