Vita_N_6520
Trådstartare
Kan det vara så att hon är nått sorts sjuk, när hon är snorig (gult slemmigt snor..)
Jag har alltid hört att snoret ska vara klart och ofärgat.
hon har inte visat några tecken alls på att vara sjuk, utan hon är lika pigg å så som vanligt..
Och igår var det en annan sak som jag reagerade på, och det var att hon var svettig på bakbenen en timme efter att jag hade ridit..
Hon var inte svettig när jag ryktade av henne efter ca 20 minuter, men när jagh skulle släppa ut henne ca en timme efter att jag hade ridit så var hon svettig..
Inte några som helst tecken på nått annat där heller, det var bara det att hon var svettig..
Kan det vara så att hon har nått sorts virus..?
Lr är det helt enkelt ingen fara...?!
Hon är inte febrig, hostig lr nått sånt..
Jag blev redigt orolig för henne igår när hon vars vettig bara sådär..
Jag har alltid hört att snoret ska vara klart och ofärgat.
hon har inte visat några tecken alls på att vara sjuk, utan hon är lika pigg å så som vanligt..
Och igår var det en annan sak som jag reagerade på, och det var att hon var svettig på bakbenen en timme efter att jag hade ridit..
Hon var inte svettig när jag ryktade av henne efter ca 20 minuter, men när jagh skulle släppa ut henne ca en timme efter att jag hade ridit så var hon svettig..
Inte några som helst tecken på nått annat där heller, det var bara det att hon var svettig..
Kan det vara så att hon har nått sorts virus..?
Lr är det helt enkelt ingen fara...?!
Hon är inte febrig, hostig lr nått sånt..
Jag blev redigt orolig för henne igår när hon vars vettig bara sådär..