Är jag gravid?

S

smygis

Mhmm så var det min tur att vara "anonym" ...

Ja det är frågan.
Jag har en känsla om att det inte bara är fett som lagt sej på magen.
Senaste 2månaderna har jag varit supertött, väldigt känslosam, hungrig och haft sura uppstötningar.
Senaste veckorna har jag haft en hel del "tarmrörelser" till och från.
Mensen har varit väldigt kort och sparsam och mensvärken näst intill obefintlig i 2omgångar samt att den nu är 1v sen.
Om jag nu är grav så är det ca 12-20v. Tror jag.:crazy:
Tid till BM är beställd och ska dit i nästa vecka och 2st test är tagna, ett + och ett -.
Jag har varit gravid förut men då har jag haft ett helvete första månaderna.
Ni som har fler än ett barn. Har era graviditeter varit lika?

http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_37/31790000-31799999/640x480/31798339.jpg
http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_37/31790000-31799999/640x480/31798340.jpg
http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_37/31790000-31799999/640x480/31798341.jpg

ja och om det är någon av er som kommer på vem jag är så var snäll och berätta inte. Det finns skäl till att jag vill vara anonym...

Sv: Är jag gravid?

har du tagit ett test med + så ÄR du gravid, för felaktivt positiva resultat existerar inte såvitt jag vet (om du inte alldeles nyss fått missfall då...)

Mina graviditeter (4 st) har i det stora hela varit ganska lika, men med vissa tydliga skillnader (som jag inte minns längre...)

Ja det där putet på magen ser ut som en bebismage. Fast det behöver ju inte vara det...

Trötthet är det många gravida som känner i början.

Det framgår inte om du har barn sedan tidigare och hur du känner inför en ev graviditet, hoppas du välkomnar den, i den veckan du misstänker att du är är abort lite sent.

Lycka till hos BM, hur det än går! :)

+ Comfort och ameo.

:laugh: jag hoppas att det är så. Jag vill gärna att det ska vara en bebis där inne. Jag har ett barn som går i skola och sedan ett par missfall efter det :(
Vågade inte hoppas på att bli gravid igen.

Mår toppenbra och har på samtliga 4 tidigare graviditeter mått hemskt från v2.

Liknande trådar

Övr. Hund Hur är det möjligt att tre år redan har gått sen den otroligt efterlängtade dagen då min lillgurka föddes den där hösten 2008? Vi...
Svar
10
· Visningar
1 262
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Min älskade hund som har varit med mig genom härliga och svåra stunder, genom tårar och glädjerus, genom sorg och glädje. Det lilla...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: pepp
·
Western Ja, precis som rubriken säger. Jag vet att det är jättesvårt att "prova-ut" efter bilder. Jag har haft sadeln sen i somras och då blev...
Svar
13
· Visningar
2 876
Senast: Pillis_
·
Avel Har ett Finnsto som jag vill betäcka. Skulle betäckt henne i år med en Finnhingst men tyvärr fanns ingen passande på semin. Och för mig...
Svar
0
· Visningar
808
Senast: MaRomer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka