Är Izor konstig?

sussisus

Trådstartare
Som gillar dammsugaren och att bli fönad?

Han ylskäller av glädje när dammsugare kommer fram, och viftar på svansen. Och älskar att jaga in sladden i dammsugaren.

Är det blött ute blir han nästan alltid fönad för att bli torr. Står i hallen vid källardörren, "rinner" ner för trappan och står och väntar på söliga lillmatte. Han lutar oftast huvudet mot mitt ben/knä och står nästan och sover när jag fönar.
Att bli duschad är vedervärdigt men när fönen kommer fram då är det värt eländet att bli blöt.

Sv: Är Izor konstig?

Som gillar dammsugaren och att bli fönad?

Han ylskäller av glädje när dammsugare kommer fram, och viftar på svansen. Och älskar att jaga in sladden i dammsugaren.

Är det blött ute blir han nästan alltid fönad för att bli torr. Står i hallen vid källardörren, "rinner" ner för trappan och står och väntar på söliga lillmatte. Han lutar oftast huvudet mot mitt ben/knä och står nästan och sover när jag fönar.
Att bli duschad är vedervärdigt men när fönen kommer fram då är det värt eländet att bli blöt.

Antar att du aldrig sett en boxer hänga i dammsugar munstycket haha:rofl::rofl::cool:

Nä, det har jag ju förstås inte, men Izor är bra på det också!:)
Kan tänka mig att det är enklare att dammsuga ihop med en 8 kilos dvärgschnauzer än en liiiite tyngre boxer.

Min gamla hund älskar när man dammsuger honom. Han blir glad direkt när man sätter på dammsugarn o sedan ska man dammsuga över hela hans kropp ist för att borsta den.. hahahan :banana:

Izor har ju skägg, och det ska han prompt ha in i röret!:D
Ibland undrar jag om han inte passar på att stoppa in tungan också.
Använder alltid lägsta sugkraft vid dammsugning av skägget, vill ju inte att Izor ska bli skadad.

Liknande trådar

T
Övr. Hund Jag har två hundar som är olika som natt och dag. Vissa dagar är det tungt att ha en hund som inte är riktigt som andra. Periodvis så...
Svar
9
· Visningar
1 228

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka