Är havren billig?

RIA

Trådstartare
jag har hittat havre som jag kan få köpa. det är matildahavre som säljs för 1,10 kg kg + moms. det är väl ändå billigt?
är det något speciellt med matildahavre? bara vanlig havre eller?

Sv: Är havren billig?

Det är billigt och Matilda är högfettshavre, den havre som Krafft använder i bland annat Sport.

Sv: Är havren billig?

Om det är billigt eeler ej beror på två saker. Dels kvaliten på havren, kan variera väldigt mycket. Dels på hur mycket du köper.
Själv köper jag väldigt mycket havre, flera ton, och ger 70 öre kilot + moms av Matilda havre.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
730
Senast: Sesca
·
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
643
Senast: Linda_A
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 123
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 161

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka